středa, srpna 24, 2005

Zahájení Provozu

Celý tento blog budu vést podobným směrem jako třeba scienceworld.cz, osel.cz, nature.com atd...ale trochu více zaměřené na biotechnologie, chemii. Semtam budu jen linkovat články, které by podle mě neměly zapadnout, taky se občas pokusím o něco delšího(viz třeba hned druhý příspěvek)

Inspiruju(zjišťuju novinky)se převážně ze stránek v následujícím seznamu(tvoří dostatečně hustou síť takže mnohé články se objevují ve víceru z nich, nic podstatného mi tak snad neunikne).V seznamu jsou i vyloženě zpravodajské/publicistické stránky-kam prosáknou opravdu jen ty nejpopulističtější články(hlavně tedy GM, jaderná energetika, životní prostředí, medicína, robotika).

Občas napíšu i něco typicky blogového: moje osobní pozorování, zkušenosti, tvorba...např cestopisy, obrázky, recenze knih.

Pište pls co nejvíce komentářů-potřebuji nějakou zpětnou vazbu(výtky na formu článku , téma , použitý jazyk, do textu budou vmíseny i moje názore, takže do těch taky ryjte ); chvilku mě v psaní tohohle blogu udrží vlastní nadšení, ale psát jen pro sebe by mě asi omrzelo, jakkoliv je psaní lepší než jen přemýšlení,navíc vysvětlující psaní pro někoho, kde není možno přeskočit argumentační krok jako při přemýšlení (a právě semtam ignorovaná argumentační mezera může vduchu vypadající teorii dost pokazit...)

takže ony linky:

osel.cz a scienceworld.cz :nejznámější české přírodovědecké popularizační stránky
transhumanismus.cz a betterhumans.com :transhumanistické stránky
sciam.com a nature.com a newscientist.com :anglicky psnaé popularizace
nanotechweb.org a nano.gov a nanotech-now.com:nanotechnologie
plosbiology :open acces journal biologie
novyden.atlas.cz a news.google.com :zprávy sestavené(spiderem)výběrem z netu
bbc.co.uk/czech :stručné zpravodajství
wikipedia.org a google.com :skvělé nástroje když něco nevíte




1 Comments:

At 8:43 odp., Anonymous Anonymní said...

Ahoj clovece! Jak vidim, jse asi prvni, kdo ti tu napise vzkaz, ale musim ti podekovat, ptz se mi tvoje stranky libi. Mam totiz pred zkouskou z obecne biologie, tak jsem neco hledala a je to tu fakt super. A taky pekne obrazky:-) D.

 

Okomentovat

<< Home